دوشنبه, آوریل 29, 2024
من یک مسیحی هستم

شباهت های عیسیِ مسیحیان با دیونیسوس خدای یونانی شر اب…(قسمت پاياني)

پايان نامه 

قرآن كريم این انحرافات در مورد حضرت عیسی علیه السلام را تصحیح کرد  و مجدداً کل بشریت را به صراط مستقیم دعوت نمود . دوستانمان را به مطالعه ديگر مقالات اين سايت من جمله مقاله “عيسي حقيقي” دعوت مي كنيم. قرآن كريم این بشارت را می دهد که دین خداوند -توحید حقیقی- در سراسر جهان گسترده خواهد شد .

با ظهور حضرت مهدی علیه السلام حضرت عیسی علیه السلام نیز به امر خداوند از آسمان فرود مي آيند و به آن حضرت ملحق می گردند . آن لحظه ی شکوهمند زمانی است که تعصب های جاهلانه دیگر وجود نخواهند داشت و آنان که خود را یهودی خوانند، به همراه آنان که خود را مسیحی خوانند به همراه حضرت عیسی  عليه السلام به حضرت مهدی عج الله تعالي فرجه اقتدا خواهند نمود و جهان در سایه قوانین الهی یکپارچه و متحد خواهد شد.

 بیایید با قلبهایی پر محبت و اذهانی روشن بواطن نیرنگ آلود تبلیغات دنیای امروز را درک کنیم و صمیمیانه و سخت کوشانه به سوی آن روز زیبا رهسپار شویم .

وَ لَوْ أَنَّ أَهْلَ الْكِتابِ آمَنُوا وَ اتَّقَوْا لَكَفَّرْنا عَنْهُمْ سَيِّئاتِهِمْ وَ لَأَدْخَلْناهُمْ جَنَّاتِ النَّعيمِ

و اگر اهل كتاب ايمان آورده و پرهيزگارى كرده بودند، قطعاً گناهانشان را مى‏زدوديم و آنان را به بوستانهاى پر نعمت درمى‏آورديم. (قرآن کریم، سوره مائدة(5) آيه 65)

در اين سايت براي استخراج آيات و روايات غالبا از دو نرم افزار گنجينه روايات نور و جامع التفاسير نور اثر مركز تحقيقات كامپيوتري عاوم اسلامي استفاده مي شود.